Általános szerződési feltételek


Vásárlási szerződés (ÁSZF)


Az i-gluc.hu weboldalon elektronikus úton megrendelést leadó vásárlók részére

1. Általános rendelkezések
Az i-Gluc On-Line áruház (a továbbiakban: i-Gluc) a Zyxera Group Kft. (3529 Miskolc, Szabadságharc u. 7.; adószám: 27080397-2-05; cégjegyzékszám: 05-09-032153) interneten elérhető termékkatalógusa, amely a Zyxera Group Kft. által forgalmazott termékeket kínálja eladásra. A webáruházon keresztül történt elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Zyxera Group Kft. és a rendelést leadó vállalkozás (továbbiakban megrendelő) között. A vásárlási szerződést a Zyxera Group Kft. írásban megkötött szerződésnek tekinti, amelyet a rendelésszámon iktat, és a megrendelés teljesítésétől számított egy évig tárol. A megrendelő a rendelés leadásának véglegesítésekor fogadja el ezen szerződés feltételeit.

2. Szerződő felek azonosítása
A vásárlási szerződés a Zyxera Group Kft. (3529 Miskolc, Szabadságharc u. 7.; adószám: 27080397-2-05; cégjegyzékszám: 05-09-032153), mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A Zyxera Group Kft. csak az i-gluc.hu oldalon, a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül leadott rendelésekért felel.
A megrendelő a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, amelyeket minden egyes rendelés leadásánál lehetősége van módosítani, és a Zyxera Group Kft. ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a megrendelőt terheli. A Zyxera Group Kft. a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

3. Árak
A webáruház a terméklistájában és a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék végső fogyasztói ára, amelynek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki a megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza.
Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

4. i-Gluc felelősségvállalása
A webáruház működésével, és a kiszállítással kapcsolatos tudnivalók:

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Weboldalunkon adószámmal rendelkező vállalkozások és lakossági vásárlók egyaránt vásárolhatnak.

REGISZTRÁCIÓ ÉS BELÉPÉS
Áruházban a kínálat nézegetése és a kosár feltöltése nem kötött regisztrációhoz. A  megrendelés feladásához és a kedvezményes-, illetve a személyre szabott árakhoz, valamint a webshop extra funkcióihoz regisztráció szükséges.

Ha Ön még nem regisztrált Partnerünk és ELSŐ ALKALOMMAL szeretne vásárolni áruházunkban, először regisztrálnia kell magát. A képernyő jobb oldalán található regisztráció menüpontra kattintva meg kell adnia személyes-, számlázási-, valamint szállítási adatait.
A regisztrációban szereplő adatokat később - bejelentkezés után - a személyes adatok menüpontban módosítani tudja. Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való betekintésre vagy módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.

HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, ILLETVE RÉGI PARTNERÜNK akkor vásárlás előtt, az oldal jobb oldalán található mezőkbe az e-mail címét/partnerkódját és a jelszavát beírva, majd a belépés gombra kattintva be tud jelentkezni. Amennyiben elfelejtette jelszavát, kattintson az elfelejtett jelszó felületre. Ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi az új jelszót.


VÁSÁRLÁS MENETE, KOSÁR ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Áruházunkban megközelítőleg 5000 termék található, a választék folyamatosan változik, egyes termékek megszűnnek, és újak jönnek a helyükre.

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a termék ára mellett lévő mezőbe írja be a kívánt mennyiséget majd nyomja meg a kosár ikont.

A képernyő jobb oldalán láthatja a kosár jelenlegi állását.


A TERMÉKEK ÁRAI
A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, az abban szereplő árakra áruházunk árgaranciát vállal, azaz a megrendelt termékeket, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon számlázzuk ki.


MEGRENDELÉS LEADÁSA
A megrendeléshez a kosár funkción keresztül juthat el, de fontos, hogy ehhez már be kell jelentkezni, az előbb leírt módon. A kosár megtekintése menüpontnál találja a [MEGRENDELÉS] gombot, ezt megnyomva véglegesítheti és küldheti el megrendelését. Ez a folyamat négy fő részből áll:

    1.szakasz: a kosár tételeinek ellenőrzése
    2.szakasz: áruátvétel és fizetés módjának kiválasztása
    3.szakasz: szállítási információk
    4.szakasz: kedvezményre jogosító kódok megadása

A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek a megadott e-mail címére.

Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonására a kiszállítást legalább 2 munkanappal megelőzően az info@zyxeragroup.com címre küldött e-mailbenvan lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.

Vásárlástól való elállás joga: Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.


AZ ÁRU ÁTVÉTELÉNEK, és KISZÁLLÍTÁSÁNAK módjai, és KÖLTSÉGEI
A megrendelt áru átvételére a FoxPost szolgáltatásán keresztül van lehetőség.
Szállítási díj táblázatunk itt található

FIZETÉSI MÓDOK
A kiszállított áru, és a szállítási díj ellenértékét kétféle különböző módon egyenlítheti ki:

    Bankkártyás fizetéssel Barionon keresztül.
    Külön szerződéssel, 10 napos banki átutalással (információ ügyfélszolgálatunkon, elérhetőséget lásd lent!)
   

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

ELÉRHETŐSÉGEK
A i-Gluc On-line áruházának üzemeltetője a Zyxera Group Kft.
Székhely: 3529 Miskolc, Szabadságharc u. 7.;
adószám: 27080397-2-05
Cégjegyzékszám: 05-09-032153
Képviselő: Bíró Péter
Ügyfélszolgálat: info@zyxeragroup.com
Telefonszám: 06 20 231 5501

REKLAMÁCIÓ MENETE
Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mailben a fenti elérhetőségeken (e-mail, telefonszám), vagy ha ezen az úton nem sikerült panaszát érdemlegesen megoldanunk, úgy forduljon az alább felsorolt felügyeletei szerveinkhez:

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
(1052 Bp., Városház u.7., tel.:318-2681)

Budapesti Békéltető Testület
(Bp., I. Krisztina krt. 99.)

Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc
Pestszentimre Önkormányzata Jegyzője
(1184 Bp., Üllői út 400., tel.: 296-1300)

i-Gluc vállalja, hogy a fentiekben leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet.
Megrendelő kijelenti, hogy a dokumentumok tartalmát ismeri és tudomásul veszi.

5. A megrendelő felelősségvállalása
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Megrendelő rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.
Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti a i-Gluc számára.

6. A szerződés hatálya
Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.
Az i-Gluc rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot (rendelésszámot) ad, melyet a jóváhagyást követő oldalon, illetve a megrendelő által megadott címre küldött rendelésigazoló e-mailben közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes!
A megrendelés visszaigazolását áruházunk a megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül igazolja vissza. A vásárlási szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést 48 órán belül nem igazoljuk vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.
A megrendelő jogosult a megrendelés jóváhagyása után, de még a megrendelt árukat tartalmazó küldemény feladása (vagy futárnak történő átadása) előtt a szerződéstől díjmentesen elállni. Az elállást írásban, a rendelésazonosító-szám megjelölésével kell az info@zyxeragroup.com címre eljuttatni. Az elállás akkor érvényes, ha azt az i-Gluc visszajelezte.

A megrendelő a megrendelt termékek átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó.
Ebben az esetben i-Gluc köteles a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket megrendelő viseli.

7. Panaszkezelés rendje
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a "Kapcsolat" menüpont alatti webes felületen, vagy az info@zyxeragroup.com e-mail címen, illetve postai levél útján is közölheti. Áruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a megrendelő rendelkezésére.
A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.